لازم است برای مشاهده بهتر مطالب, فونتهای مورد نظر را از بخش لینکها دریافت کنید

Friday, December 19

Blackie Lawless

Steven Edward Duren متولد سپتامبر 1956 در New York آمریکاست.
براستی که او مایه افتخار سبک
Heavy Metal و Rock است. فعالیت او از 14 سالگی در یک باند کوچک به نام The Underside شروع شد. وی پس از جابهجایی فراوان باند Sister را تشکیل داد که او را مشهور ساخت. Sister در 1976 تشکیل شد و Blackie اولین کسی بود که از پنتاگرام معکوس به عنوان لوگو استفاده کرد.
Blackie جزو معدود کسانی است که آرمانها و عقاید مهم موسیقی راک مثل اعتراض به سیاست های غلط را فریاد میکند.نواخت حرفه ای گیتار ، صدای خاص ، آهنگسازی بی نظیر همه فاکتورهایی هستند که در او وجود دارد و می توانستند شهرتی جهانی را برای او به همراه بیاورند اما اعتقادات و رفتارهای خاص او باعث شدند که چنین اتفاقی نیفتد.
چهره حرفه ای او به دلیل برخی رفتارهای خاص در کنسرتها تخریب شده. اعمالی چون خوردن خون و کرمهای زنده و فحاشی شدید به چهره های سیاسی تنها بخشی از آنهاست.
وی نماد کاملی از یک معترض شجاع بوده و به همین دلیل بسیاری او را نماد موسیقی اعراضی محض میدانند.
Blackie در 1980 WASP راتشکیل داد و با یک Single به نام Animal خود را جهانی ساخت. در 2007 آخرین آلبوم استودیو خود تا به امروز را با نام Dominator را منتشر کرد که فروش خوبی داشت. موسیقی او همیشه Heavy Metal و Glam بوده و هیچگاه تغییر نکرده. او از 1980 تا به امروز یک تنه WASP اداره کرده و اعضای باند او بارها تغییر کرده اند.
Blackie همیشه با ماموران پلیس و گاردهای امنیتی مشکل داشته و بارها به خاطر حمله به آنها به دادگاه رفته . وی به علت قدرت بدنی بسار زیادش چندین بار ماموران پلیس را به شدت مجروح کرده است.
او در حوزه بازیگری نیز بی تجربه نیست. او در 3 یا 4 فیلم بازی کرده و برای فیلمهای زیادی هم موسیقی ساخته.
یک نکته جالب درباره او ، مجسمه مخصوص او یعنی
Elvis است. Elvis اسکلتی طلایی است که حدود 1000 پاند وزن دارد و بسیاری از کنسرتهای گروه به علت عدم تحمل وزن آن لغو شده. عکس آن را در زیر میبینید.
Simmons Gene و Ace Frehley از گروه K I S S و Nikki Sixx از Motley Crue ، همچنین Alice cooper کبیر از دوستان صمیمی او هستند که این موضوع اعتبار ویژه او را دنیای موسیقی نشان میدهد.
دوست داشتم خیلی بیشتر راجع به او می نوشتم ولی نمی خواستم مطلب طولانی شود.
در مطلب آتی در باره Gene Simmons خواهم نوشت. 



No comments:

Post a Comment