لازم است برای مشاهده بهتر مطالب, فونتهای مورد نظر را از بخش لینکها دریافت کنید

Saturday, December 27

Geoff Nicholls

درود ؛
می دانم قرار بود درباره
Gene Simmons صحبت کنم ولی دیدم اگه بخوام یه مقاله کامل بنویسم سایتم فیلتر میشه !
Nicholls Geoff متولد فوریه 1948 در بیرمنگام انگلستان است.
نقش او در
Black Sabbath یک همه کاره بود ! در واقع هر گاه گروه نوازنده ای کم می آورد ، مسئولیتش بر عهده Geoff بود. در ابتدا به عنوان یک گیتاریست کمکی برای همنوازی با Tony Iommi وارد گروه شد. در دورانی که Geezer Butler گروه را ترک کرد به عنوان بیسیست فعالیت کرد و فوق العاده بود. زمانی که Geezer بازگشت وی به توصیه Tony Martin مبنی بر اضافه نمودن ساز کیبورد به موزیکها ، مسئولیت نواختن کیبورد را پذیرفت و باز هم بی نظیر عمل کرد.
حتی وقتی در 1985
Tony Iommi تنها عضو رسمی باند بود و همه او را ترک کرده بودند Geoff در کنار او ایستاد و اینبار مسئولیت Vocal را قبول کرد.
Geoff هیچگاه بی کار نمانده و از ابتدا در باندهای مهم فعالیت کرده و همه خواهان حضور او در کنارشان بودند. شروع کار حرفه ای او با یک باند حرفه ای به نام Quartz بوده که تصور می کنم هنوز فعال است.
او تا سال 1998 که آخرین
Reunion گروه انجام شد در باند حضور داشت و در آن کنسرت در عین ناباوری اصلا اجازه حضور بروی Scene را پیدا نکرد ! وی به عنوان ریتم گیتار در پشت Scene انجام وظیفه کرد و باعث شد Iommi بسیار بهتر از آنچه هست به نظر برسد.
پس از آن به خواست Dio و Ozzy با کیبوردیستهای مورد نظر آنها تعویض شد.
پس از خروج از Black Sabbath درخواست Tony Martin را برای همکاری در تهیه آلبوم های تکنوازیش پذیرفت و در حالا مشغول تدریس در آموزشگاه خود و آهنگسازی برای Martin است.



No comments:

Post a Comment