لازم است برای مشاهده بهتر مطالب, فونتهای مورد نظر را از بخش لینکها دریافت کنید

Friday, May 15

John Petrucci

درود ؛
جان پترُچي(شي)، متولد جولاي سال 1967 در نيويورك است. او فعاليت حرفه اي خود را از سال 1985 آغاز كرد و بهترين تجربه گروهي او فعاليت در گروه Dream Theater است که در سبکProgressive Space Rock  کار می کنند. وي تا به امروز 6 بار در كنار Joe Satriani و Steve Vai در مراسم G3 قرار گرفته و با قدرت تمام پا به پاي آنها گيتار نواخته است. او جزو سريعترين گيتاريست هاي دنيا است و هماهنگي دو دست او در تكنيك هاي مختلفي چون سوئيپ بسيار عاليست. وي علاوه بر اداره گروه Dream Theater به صورت تكنوازي يك آلبوم را در سال 2005 با نام Suspended Animation (به معناي "وقفه موقت اعمال حياتي") به بازار ارائه كرد كه فروش چندان خوبي نداشت. برخلاف اين موضوع موسيقي اين آلبوم بسيار قابل قبول بوده و از هر نظر عاليست.
او هميشه
Alex Lifeson را اسطوره خود مي دانسته و از نوجواني آرزو داشته در كنار او گيتار بزند. انجمن GuitarOne وي را نهمين Shredder همه‌ي دوران ها ناميده است.
در بخش آموزش او يك ويدئو آموزشي گيتار دارد كه در آن نشان مي‌دهد چگونه يك گيتاريست بايد در تكنيكهاي سرعتي از دستان خود در برابر آسيب ديدگي محافظت كند و چطور انگشتان خود را نرمش دهد. همچنين او در يك كتاب تكنيك هاي
Sweep ، پيك زدن متناوب ، كوردها و ... را به روش خود آموزش مي‌دهد كه مشاهده آن را به همه گيتاريستهاي حرفه اي توصيه مي‌كنم.
او در سال 2007 به عنوان گيتاريست سال انتخاب شد. توصيه مي‌كنم به او بيشتر بها دهيد.


No comments:

Post a Comment