لازم است برای مشاهده بهتر مطالب, فونتهای مورد نظر را از بخش لینکها دریافت کنید

Monday, February 23

King Lemmy

Ian Kilmister ملقب به Lemmy از بزرگترين چهره هاي موسيقي راك اند رول است. وي از سال 1963 به طور حرفه اي وارد دنياي موسيقي شد و در سال 1971 به عنوان بيسيست وارد Hawkwind شد و چند سال بعد به جرم حمل مواد مخدر از گروه اخراج شد و Motorhead را تشكيل داد. او به سرعت رشد كرد و با ساخت موسيقي هاي مردم پسند خود را فردي پر قدرت در دنياي راك معرفي كرد. در بسياري از نقاط جهان Heavy Metal را با نام و ياد او مي شناسند. او هيچگونه تحصيلات مهمي ندارد و در دوران كودكي مدرسه را رها كرد و به يادگيري موسيقي و اسب سواري پرداخت.
بدون شك سبك موسيقي وي Heavy Metal خالص با رگه هايي از Speed Metal است ولي خود او هميشه اصرار داشته كه در Rock ‘n’ Roll خالص فعاليت مي كند ! او به جز Hawkwind با افراد ديگري چون Ozzy نيز همكاري داشته. در حقيقت بسياري از اشعار معروف Ozzy توسط او سروده شده مثلا Hellraiser و Mama I’m Comin’ Home و... .
او داراي درامد زيادي از راه هاي مختلف است اما به علت اينكه در خرج كردن پول بسيار خبره است، چيزي جز دو آپارتمان برايش باقي نمانده. به گفته خودش همه درامدش را در مصرف آبجو و سکس با زنان مختلف صرف کرده و از بابت به خود افتخار می کند ! (من هم به او افتخار می کنم!)
مجله Maxim در مقاله ای عنوان کرد که او در طی زندگی اش با بیش از 1800 زن همبستری داشته که این ادعا با یادگاری هایی که Lemmy‌بعد از هر سکس نگهداری کرده اثبات شده !
 وي مسئول ساخت بسياري از موسيقي هاي مسابقات WWE است و ساخت MusicTheme براي Triple H هميشه بر عهده وي بوده است.
او هم اكنون 63 سال دارد و تا 5 سال پيش به شدت مواد مخدر مصرف ميكرد. ولی اکنون به دلیل کهولت سن کاملا ترک کرده است.
ساز مورد علاقه او انواع بيس RickenBaker است كه در بين عموم به مدل Lemmy شهرت دارد. شرکت تولید کننده این ساز از حدود 30 سال پیش محصولاتش را با امضای وی به فروش می رساند و جدیدترین مدلها قبل از همه برای وی ارسال می شود. همينطور Amp مورد علاقه اش انواع Marshall است كه امروزه با امضاي او با فروش مي رسند.
وي از سال 1975 تا امروز 19 آلبوم استوديو مختلف براي Motorhead ساخته آثار فوق العاده اي در آنها به چشم مي خورد. قطعاتی مثل Ace of Spades ، Iron Fist ، Love Me Like A Reptile و Sacrifice و بسیاری دیگر، آهنگهایی هستند که همیشه تحسین برانگیز بوده اند.
فول آلبوم گروه Motorhead را از دست ندهيد !



No comments:

Post a Comment