لازم است برای مشاهده بهتر مطالب, فونتهای مورد نظر را از بخش لینکها دریافت کنید

Tuesday, May 20

Black Box Released !

درود ؛
چون گروه از سال ۱۹۹۵ به بعد فعالیت خاصی نداشته پس طبیعتاْ مطلب خاصی هم برای نوشتن وجود نداره که از این بابت متاسفم.
امروز آخرین Compilation عرضه شده از این گروه رو به شما معرفی میکنم. این بسته شامل تمام آهنگهای ساخته شده باند در زمان Ozzy هست به اضافه ۲ DVD که دارای چند ویدئوی کنسرتهای قدیمی که تا به امروز منتشر نشده اند است.
نکته جالب راجه به این بسته اینه که آهنگهای اون عجیب با کیفیت هستن !
من در ابتدا تصور کردم این آهنگها دوباره نوازی شده اند ولی با کمی تحقیق متوجه شدم اینطور نیست. حالا اینکه چه جوری به این کیفیت ضبط شدن رو نمیدونم.
در آخر توصیه میکنم در صورت دسترسی این بسته رو که فقط ۵۹ دلار قیمت داره حتما تهیه کنید و از اون لذت ببرید.

No comments:

Post a Comment